wtorek, 3 grudnia, 2024

Strona głównaMarketingMarketing AutomationTrustisto - sprawdź, czy to system dla Ciebie!

Trustisto – sprawdź, czy to system dla Ciebie!

Rozważając wdrożenie systemu automatyzacji marketingu dla e-commerce warto dokładnie przyjrzeć się ofercie danego dostawcy i zestawić ją z potrzebami oraz budżetem sklepu. W dzisiejszym wpisie weźmiemy pod lupę Trustisto – dostawcę autorskiego systemu marketing automation, stworzonego z myślą o e-commerce.

Filozofia Trustisto

Jak wyjaśnia Wojciech Grześkowiak (CEO), powstaniu Trustisto przyświecała idea stworzenia systemu marketing automation skrojonego od początku do końca pod potrzeby sklepów internetowych. Odróżniać miał go stosunkowo niski próg wejścia – zarówno pod względem modelu rozliczeniowego, jak i bezproblemowej, intuicyjnej obsługi. Dzięki temu, automatyzacja marketingu miała stać się dostępna również dla małych sklepów. Konsekwentny rozwój systemu przy zachowaniu proklienckiego podejścia sprawił, że obecnie z systemu korzystają również średnie i duże sklepy online.

Panel użytkownika – ekran podsumowania

Rozwiązania dla e-commerce

Możliwości

Jak wspomniano, Trustisto jest stworzone dla sklepów internetowych a więc rozwiązania, na których opiera się system mają odpowiadać potrzebom sprzedawców e-commerce. Przede wszystkim, wszystkie narzędzia i funkcjonalności są zintegrowane z feedem produktowym oraz bazą kontaktów. Dodatkowo, istnieje możliwość łączenia poszczególnych narzędzi w zaawansowane kampanie marketingowe.

Z pomocą Trustisto możesz:

  • sprawnie zarządzać bazą kontaktów;
  • poprawić efektywność komunikacji marketingowej;
  • zwiększyć sprzedaż;
  • poprawić konwersję;
  • ratować porzucone koszyki;
  • tworzyć i wysyłać newslettery;
  • przygotować sklep na specjalne okazje i wydarzenia sezonowe.

Integracje

System posiada integracje z następującymi platformami sklepowymi:

  • AtomStore
  • BestSeller
  • Codarius
  • Ebexo
  • GOShop
  • Home.pl
  • IDoSell/IAI-Shop
  • KQS
  • Magento 1 i 2
  • OpenCart 2.3 i 3
  • OpenCart
  • PrestaShop 1.6 i 1.7
  • RedCart
  • Sellingo
  • Selesto
  • Selly
  • Shoper
  • ShopGold
  • Shopify
  • Shoptet
  • Shopelo
  • Shoplo
  • Sky-Shop
  • Sstore
  • TakeDrop
  • WooCommerce

Oferta

W chwili obecnej Trustisto oferuje przedsiębiorcom następujące rozwiązania:

Oferta Trustisto, luty 2024

Wszystkie narzędzia i funkcjonalności Trustisto są dostępne do przetestowania w ramach darmowego, 30-dniowego okresu demo. Jest on uruchamiany automatycznie po zarejestrowaniu użytkownika i zintegrowaniu systemu ze stroną sklepu.

Dodatkowo, istnieje możliwość skorzystania z:

Model rozliczeniowy

Konfigurowanie własnego pakietu

Model rozliczeniowy wydaje się być jednym z kluczowych czynników, które wyróżniają Trustisto od konkurencji. W rozliczeniu brane są pod uwagę:

  • wybrane przez sprzedawcę narzędzia;
  • wielkość sklepu mierzona w ilości sesji;
  • opcjonalnie: dla narzędzi e-mail marketingu ilość maili do planowanej wysyłki w wybranym okresie rozliczeniowym.

W przypadku tego dostawcy mamy możliwość samodzielnie skonfigurować swój pakiet narzędzi i płacić tylko za nie. Nie ma konieczności wybierania między gotowymi planami typu Standard czy Pro.

Tak stworzony pakiet jest elastyczny, zaś sam sprzedawca ma możliwość wprowadzania do niego nielimitowanej ilości zmian – zarówno na większy jak i mniejszy.

Cena

Ile kosztuje Trustisto? Na stronie dostawcy systemu znajduje się interaktywny cennik. Pozwala on w łatwy sposób oszacować, ile będą kosztowały nas wybrane rozwiązania.

Szkolenie z systemu

Sam system marketing automation nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli nie będziemy potrafili z niego korzystać lub będziemy wykorzystywać zaledwie ułamek dostępnych funkcji. Z tego powodu fundamentem skutecznej automatyzacji jest edukacja.

Osoby, które chcą poznać działanie Trustisto mogą czerpać wiedzę z:

Poradnik integracji sklepu z Trustisto

Podsumowanie

System marketing automation od Trustisto doskonale sprawdzi się w przypadku e-commerce, jednak nie jest on zalecany dla innych podmiotów. Do największych zalet Trustisto należą łatwa obsługa i intuicyjny panel użytkownika, transparentna polityka cenowa, elastyczny model rozliczeniowy oraz nastawienie na potrzeby klienta.

Warto wspomnieć, że w obecnej chwili jest to jeden z najkorzystniejszych cenowo systemów, a ponieważ jest on intensywnie rozwijany, sprzedawcy często mają możliwość brania udziału w programach pilotażowych.

RELATED ARTICLES

Popularne

Mamy 2023!!!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł, 1 szybką poradę, 1 narzędzie.
Mamy 2023!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł,
1 szybką poradę,
1 narzędzie.
Szukasz automatyzacji dla e-commerce?
We wtorek organizujemy bezpłatny webinar o Marketing Automation