Co powinieneś mieć na stronie głównej sklepu?

-

Odpowiedź na pytanie z tytułu jest bardzo prosta: To zależy. I w tym wypadku to bardzo dobra odpowiedź, bo w zależności od tego kto odwiedza Twój sklep, komunikacja powinna być dopasowana konkretnie pod tą osobę.

Mówimy tu o personalizacji strony głównej, o dopasowaniu jej przekazu do odbiorcy.

Strona główna to jedno z dwóch miejsc na które trafiają Twoi klienci. Warto wiec zadbać o to miejsce, bo wielu z klientów „odpada” właśnie na tej stronie.

Partner naszego serwisu, firma Trustisto przygotowała bardzo dokładny poradnik, jak spersonalizować komunikację na stronie głównej sklepu by odpowiadała ona 4 segmentom użytkowników:

  • osoby odwiedzające stronę pierwszy raz
  • osoby które powróciły ale nie dokonały zakupu
  • osoby które kupiły 1x
  • osoby które kupiły minimum 2x

Zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem.

Przejdź do artykułu: Jak spersonalizować komunikaty na stronie głównej sklepu?

Mamy 2021!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł, 1 szybką poradę, 1 narzędzie.
Mamy 2021!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł,
1 szybką poradę,
1 narzędzie.