poniedziałek, 13 stycznia, 2025

Strona głównaMarketingMarketing AutomationCo powinieneś mieć na stronie głównej sklepu?

Co powinieneś mieć na stronie głównej sklepu?

Odpowiedź na pytanie z tytułu jest bardzo prosta: To zależy. I w tym wypadku to bardzo dobra odpowiedź, bo w zależności od tego kto odwiedza Twój sklep, komunikacja powinna być dopasowana konkretnie pod tą osobę.

Mówimy tu o personalizacji strony głównej, o dopasowaniu jej przekazu do odbiorcy.

Strona główna to jedno z dwóch miejsc na które trafiają Twoi klienci. Warto wiec zadbać o to miejsce, bo wielu z klientów „odpada” właśnie na tej stronie.

Partner naszego serwisu, firma Trustisto przygotowała bardzo dokładny poradnik, jak spersonalizować komunikację na stronie głównej sklepu by odpowiadała ona 4 segmentom użytkowników:

  • osoby odwiedzające stronę pierwszy raz
  • osoby które powróciły ale nie dokonały zakupu
  • osoby które kupiły 1x
  • osoby które kupiły minimum 2x

Zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem.

Przejdź do artykułu: Jak spersonalizować komunikaty na stronie głównej sklepu?

Wojtek Grześkowiak
Wojtek Grześkowiak
Pasjonat technologii, programista z pasji i z wykształcenia. Lubi wykorzystywać technologię do automatyzacji biznesu. Przedsiębiorca z wyboru. Realizuje więcej projektów niż powinien. Szczęśliwy mąż i ojciec!
RELATED ARTICLES

Popularne

Mamy 2023!!!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł, 1 szybką poradę, 1 narzędzie.
Mamy 2023!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł,
1 szybką poradę,
1 narzędzie.
Szukasz automatyzacji dla e-commerce?
We wtorek organizujemy bezpłatny webinar o Marketing Automation