Odpowiedź na pytanie z tytułu jest bardzo prosta: To zależy. I w tym wypadku to bardzo dobra odpowiedź, bo w zależności od tego kto odwiedza Twój sklep, komunikacja powinna być dopasowana konkretnie pod tą osobę.
Mówimy tu o personalizacji strony głównej, o dopasowaniu jej przekazu do odbiorcy.
Strona główna to jedno z dwóch miejsc na które trafiają Twoi klienci. Warto wiec zadbać o to miejsce, bo wielu z klientów „odpada” właśnie na tej stronie.
Partner naszego serwisu, firma Trustisto przygotowała bardzo dokładny poradnik, jak spersonalizować komunikację na stronie głównej sklepu by odpowiadała ona 4 segmentom użytkowników:
- osoby odwiedzające stronę pierwszy raz
- osoby które powróciły ale nie dokonały zakupu
- osoby które kupiły 1x
- osoby które kupiły minimum 2x
Zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem.
Przejdź do artykułu: Jak spersonalizować komunikaty na stronie głównej sklepu?