Jak dobrze, że są jeszcze przedsiębiorcy, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Szkoda tylko, że niewielu z nich dociera do szerszego grona odbiorców. Może ta lista polskich kanałów na YT o e-commerce pomoże im zwiększyć zasięgi?
Polskie kanały na YT o e-commerce
1. Mój e-commerce od zaplecza
Płatny ruch na sklepie internetowym. SEO dla sklepu na abonament. Jak zbudowałem dochodowy sklep internetowy inwestując mniej niż 100 zł? To tytuły tylko kilku z wielu odcinków przygotowanych przez Grzegorza Wrzeszcza, który od 2014 roku prowadzi sklep allebhp.pl. Na swoim kanale na YT dzieli się wiedzą i spostrzeżeniami z prowadzenia właśnie tego sklepu.
Kanał Grzegorz Wrzeszcz.
2. Mistrzowie #eCommerce
Marcin Kowalik z home.pl to jeden z autorów podcastu, w którym pojawiają się właściciele znanych sklepów internetowych. Jednym z ostatnich gości był były Prezes Cupsell.pl – Marcin Majzner, który opowiedział o nowej działalności polegającej na prowadzeniu live’ów sprzedażowych. Na czym polegają i czy rzeczywiście pozwalają zarobić?
Kanał home.pl.
3. BNP Paribas
Mała Firma Online to cykl webinarów zorganizowanych przez BNP Paribas, w których wiedzą dzielą się doświadczeni specjaliści z branży e-commerce. Z treści publikowanych pod tym hashtagiem dowiemy się, jak zacząć współpracować z InPostem oraz jak wykorzystać social media do zwiększenia sprzedaży.
Kanał BNP Paribas.
4. Przygody Przedsiębiorców
Nie ma lepszej metody na poznanie konkretnej branży, jeśli nie poprzez rozmowę z jej wieloletnim przedstawicielem. Taka jest siła kanału Przygody Przedsiębiorców, który składa się z ponad setki odcinków rozmów z polskimi przedsiębiorcami. My polecamy szczególnie te odcinki dotyczące e-commerce.
Kanał Przygody Przedsiębiorców.
5. Michał Czerlikowski
A co gdybyśmy poznali branżę e-commerce z perspektywy osoby, która projektuje sklepy internetowe? Na to pytanie możemy łatwo poznać odpowiedź śledząc kanał Michała Czerlikowskiego. Na jego znajdziemy poradniki dotyczące technicznej strony prowadzenia sklepu, ale też te dotyczące sprzedaży, marketingu czy rozwoju biznesu internetowego.
Kanał Michała Czerlikowskiego.
Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie poprosili Was o podesłanie linków na kanałów na YT, które obserwujecie.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.