Znacie już nasze zestawienia dot. polskich kanałów na yt, które warto obserwować, jak i polskich podcastów, które warto słuchać. Dziś przygotowaliśmy dla Was zestawienie polecanych kursów o ecommerce. Dzięki nim poznacie branżę bliżej i dowiecie się, jak od środka wygląda praca nad rozwojem sklepu internetowego.
Kursy online cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Dlatego też dziś mamy dostęp do dziesiątek kursów traktujących zarówno o początkowym etapie pracy nad sklepem internetowym, jak i o dalszych etapach. Postanowiliśmy przygotować dla Was zestawienie kursów o ecommerce.
Polski kurs o ecommerce – zestawienie
1. Biznes Mody
„Wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć własną markę odzieżową, która przyniesie Ci przychód, nawet jeśli nie masz jeszcze pomysłu i klientów” czytamy w opisie kursu przygotowanego przez Tomka Grande, CEO marki odzieżowej Diamante (z którym rozmawialiśmy na łamach naszego portalu) oraz Agnieszkę Pilarczyk, CEO agencji Modelek HOOK.
Po uzyskaniu dostępu do kursu otrzymamy dostęp do dziewięciu modułów standardowych i cztery dodatkowe. Łącznie w cenie kursu Biznes Mody otrzymamy 124 lekcje. Dowiemy się z nich m.in. o tym, jak znaleźć pomysł na markę odzieżową, za co pokochają nas klienci oraz jak podejść do tworzenia czytelnej komunikacji.
Opis kursu „Biznes Mody” i opinie kursantów znajdziesz na tej stronie.
> 5 polskich kanałów na YT o e-commerce, które warto obserwować <
2. Business Class E-commerce
„Poznasz mnóstwo dobrych praktyk i konkretnych rozwiązań poprawiających konwersję. Dowiesz się też, w jaki sposób przepaliłem w krótkim czasie ćwierć miliona złotych. Zobaczysz, jak pomogłem rozwinąć Mosquito o 400% do rozmiarów 50 mln przychodu” – tak brzmi fragment opisu kursu, w którym wiedzą dzieli się Jakub Roskosz.
Jakub Roskosz to przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, który może pochwalić się sukcesem choćby marki Mosquito. Jak pisze na stronie kursu, pomógł „rozwinąć Mosquito o 400% do rozmiarów 50 mln przychodu”. Jeśli więc jesteś fanem liczb i marzysz o tym, by rozwinąć swoją markę do poziomu 50 mln przychodu, sprawdź ofertę tego kursu.
Opis kursu „Business Clas E-commerce” i opinie kursantów znajdziesz na tej stronie.
3. Jak prowadzić skuteczny e-commerce?
„Dzięki szkoleniu stworzysz swój własny klarowny plan działania i dowiesz się na czym należy się skoncentrować w pierwszej kolejności, dzięki czemu oszczędzisz sobie czasu i pieniędzy na nieudane decyzje, a także szybko zobaczysz efekty w postaci większej sprzedaży” – tymi słowami do skorzystania z oferty tego kursu zachęca praktyk e-commerce – Aleksander Waszak.
Aleksander Waszak ma 11-letnie doświadczenie w branży e-commerce. Jest współwłaścicielem w firmie rodzinnej BODYLOOK premium lingerie. Lata doświadczeń postanowił przekuć w ośmiogodzinne szkolenie, do którego możemy dołączyć zarówno w formie fizycznej (na sali), jak i online. Szkolenie kończy się certyfikatem ukończenia.
Opis kursu „Jak prowadzić skuteczny e-commerce?” znajdziesz na tej stronie.
4. Kurs Merch by Amazon
„Naucz się projektować oraz sprzedawać własne unikatowe koszulki i stwórz dochód pasywny oparty na prawdziwych produktach”. Mateusz Bober, autor kursu sprzedający własne produkty na platformie Merch by Amazon oraz Amazon KDP. Kurs składa się z czternastu lekcji oraz jednej bonusowej. W lekcjach dowiemy się więcej na temat promocji produktów na Amazon, korzystania z platformy Amazon czy szukania niszy.
Pierwsza lekcja jest wprowadzeniem do kursu, w kolejnej poznajemy zasady tworzenia konta Merch by Amazon, a w trzeciej znajdziemy informacje podatkowe i bankowe. Mateusz Bober na stronie kursu zachęca do zakupu przekonując, że nie ponosimy żadnego ryzyka z wydania 297 złotych – w ciągu 14 dni od zakupu możemy złożyć reklamację i środki zostaną zwrócone.
Opis kursu „Kurs Merch by Amazon” znajdziesz na tej stronie.
Zachęcamy do dzielenia się opiniami na temat kursów, jak i podrzucaniu linków do kursów o e-commerce, które polecacie.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.