poniedziałek, 13 stycznia, 2025

Strona głównaNewsKubota zmierza na NewConnect. Właśnie zaprezentowała wyniki

Kubota zmierza na NewConnect. Właśnie zaprezentowała wyniki

Kubota – kultowa polska marka – przymierza się do wejścia na polską giełdę. Przy okazji opublikowała raport, w której zaprezentowała kluczowe informacje na temat jej działalności. Warto przyjrzeć się np. temu, jaki udział w sprzedaży ma współpraca Kuboty z Biedronką.

Właściciele Kuboty przygotowali interesujący raport na temat swojej działalności. Możemy wyczytać z niego m.in., kto jest dostawcą ich produktów, ale też, kto jest odbiorcą. Jaki udział w sprzedaży miała współpraca z Biedronką?

Struktura dostawców i odbiorców

Na przestrzeni lat 2019, 2020 i I połowy 2021 wyniki przedstawiają się następująco:

biedronka sprzedaż kubota
Dane pochodzą ze strony emisja.kubotastore.pl

Jak widać, w 2019 roku 36% sprzedaży pochodziło ze współpracy z Jeronimo Martins Polska S.A.. Rok później wynik ten wzrósł do 52%, tak samo jest w pierwszej połowie 2021 roku.

Tabela pokazuje także wzrost sprzedaży w sklepie internetowym kubotastore.pl. W 2021 roku aż 34% sprzedaży pochodziło właśnie z tego podmiotu.

Struktura przychodów Kubota

Ciekawi także kolejny wykres prezentujący strukturę przychodów w 2020 rok. 47% sprzedaży w tym roku pochodziło ze sprzedaży hurtowej, o jeden procent mniej ze sprzedaży detalicznej. Pozostałe 5% określono jako sprzedaż „usług”.

Które produkty sprzedawały się najlepiej? Klapki Rzep oraz Klapki Basenowe.

Skąd przychodzą klienci Kubota

W prezentacji znajdziemy także informację na temat wzrostu użytkowników na stronie, ale też dane dotyczące współczynnika konwersji, średniego koszyka czy zasięgu organicznego Facebooka.

parametry kubotastore
Dane pochodzą ze strony emisja.kubotastore.pl

Nie będziemy przytaczali tu wszystkich danych dotyczących działalności sklepu kubotastore.pl, ale zachęcamy do zapoznania się z nimi samodzielnie i wyciągnięcia wniosków. Zawsze warto podglądać działania marek, które doszły do etapu wejścia na giełdę.

Adam Łopusiewicz
Adam Łopusiewicz
Napisał tysiąc artykułów, przeprowadził setki wywiadów i przeczytał drugie tyle książek. Pasjonuje go przede wszystkim człowiek, a dokładniej to, dlaczego podejmuje takie, a nie inne decyzje. Branża e-commerce to dla niego coś wyjątkowego – od lat jest jej uczestnikiem i właśnie spełnia swe marzenie, by stać się kimś więcej. Nie stoi w miejscu, bo większość dnia spędza siedząc przy biurku. Mąż i majster na budowie rodzinnego domu.
RELATED ARTICLES

Popularne

Mamy 2023!!!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł, 1 szybką poradę, 1 narzędzie.
Mamy 2023!
Rozbrykaj swój sklep na dobre!
Raz w tygodniu dostaniesz od nas konkretną porcję wiedzy: 1 artykuł,
1 szybką poradę,
1 narzędzie.
Szukasz automatyzacji dla e-commerce?
We wtorek organizujemy bezpłatny webinar o Marketing Automation